צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

יום כיף לעובדים בבריכה

יום כיף לעובדים בבריכה – קופצים למים ביחד!

יש מקומות עם ערך מוסף. אחד המובהקים שבהם הוא- בריכה. בבריכה לא פושטים רק בגדים אלא גם את המסווים האחרים…. בבריכה מתרוקנים מהדאגות, מהצרות, מהלחצים. בריכה היא כמו בועה – מרחפים בה. בתוך המים כמו גם מחוץ להם.  על שפת בריכה או על המדשאה הסמוכה ונושקת לה, אפשר להתרווח, להשתרע על כיסא נוח או על פיסת דשא, להירגע, לנוח, לנשום לאט ועמוק, להסניף את כל השקט שבעולם.
ועדי עובדים המחפשים מקום (לוקיישן) לקיום יום כיף או יום גיבוש לעובדים לפחות, חלק מרכזי בו – בחירה בבריכה היא בחירה טבעית ומתבקשת. בחירה מועדפת.

חברת צ'ילי הפקות אירועי חברה תסייע לכם להפוך את יום הכיף הזה לאחד הימים הבלתי נשכחים של כל עובד. סדנאות בנושאי תוכן שונים עם מנחים מקצועיים ומשעשעים, משחקי חברה היתוליים ומהנים, די ג'יי שמרקיד ומלהיב וסוחף גם את עצלני הריקודים ובטלניהם הכרוניים.

דוגמא ליום כיף לעובדים בבריכה:

יום כיף בבריכה | יום כיף לעובדים צ'ילי הפקות

יום כיף בבריכה | יום כיף לעובדים צ'ילי הפקות

הבריכה היא בריכה חצי אולימפית המוקפת במדשאות ירוקות ומטופחות, עצים, צמחייה פסטורלית וצל, כשברקע קול הציפורים והשמיים הכחולים.
לנוחיותכם בבריכה – שירותים ומקלחות, שולחנות נמוכים, שמשיות וכסאות חוף נוחים…
עם הגעת הקבוצה לבריכה נפתח את מזנוני קבלת הפנים.

צוות בידור מקצועי ואנרגטי הכולל מנחה ותקליטן, יקבלו אתכם בבריכה עם מוסיקת רקע נעימה ומרגיעה ומגוון הפעלות משעשעות במהלך היוםתחרות כדורעף, כדורסל, משיכת חבל, וויפאאוט אירובי ועוד…

 לרשותכם במהלך היום פינת זולה מפנקת הכוללת: פופים צבעוניים, מחצלות, פוטונים, כריות שולחנות נמוכים.

 

סתם בשביל הכיף – כדורעף, כדורסל, קט רגל, שולחן פינג פונג, שש בש , דמקה, עיתונים.
עמדת טיפולים ולרשותכם כמה מטפלים אשר יעניקו לכם נגיעות מסא'ז מלטפים ומרגיעים..

עמדת מזנונים ועליהם ארוחת בוקר עשירה כיד המלך..

פעילויות בבריכה –
במהלך היום פריצות של תחרות הוויפאאוט המפורסמת בהנחיית צוות הבידור

סדנת ג'אגלינג מקצועית – לרשותכם אומן ג'אגלינג מקצועי שילמד אתכם את תורת הג'אגלינג ובנוסף ידהים אתכם עם מופע.
הסדנה כוללת ציוד מתאים – חישוקים, כדורים, מקלות, צלחות ועוד…
ניתן לשלב עוד אין ספור סדנאות המתאימות לאופן וקונספט האירוע..

סדנת ג'אנגלינג משולבת ביום כיף בבריכה

סדנת ג'אנגלינג משולבת ביום כיף בבריכה

 

בסיום הפעילויות
ארוחת ברביקיו כשרה ומפנקת הכוללת בשרים משובחים
מגוון סלטים טעימים, תוספות חמות, וקינוחים מדהימים שימתיקו לכם את היום.

יציאה ליום כיף בבריכה המוגדרת גם ואולי בעיקר כיום גיבוש מאפשרת ליצור מסגרת מסודרת אבל בהחלט לא קשוחה שבה, באמצעות פעילויות והפעלות מובנות שונות, ניתן לפתח ולשכלל מיומנויות שונות ובהן: עבודת צוות, שיתופי פעולה ועוד. והכול באווירה חופשית, פתוחה, שמחה.

יום כיף בבריכה הוא יום של חופש גדול ומהנה לעובדים. הערך המוסף שלו הוא בתרומתו הוודאית ללכידות החברתית של העובדים, להגברת תחושת המחויבות שלכם כלפי ההנהלה המאפשרת ומזמנת להם יציאה ליום כיף.


גולשים נוספים התעניינו גם יום כיף לעובדים בספא

Call Now Button