צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

ימי גיבוש לעובדים – הפקת יום כיף לצוות

יום כיף וגיבוש לעובדיםאם בעבר מנהלים של חברות ושל ארגונים היו משקיעים בתנאי התעסוקה של העובדים, דואגים למשכורת גבוהות, ולתנאי עבודה אטרקטיביים על מנת להבטיח תפוקה גבוהה, הרי שבשנים האחרונות השתנתה מעט הפרדיגמה, והובן כי על מנת להבטיח עובדים טובים ומסורים אשר נשארים בחברה לאורך זמן, מתמקצעים ונשארים בעלי מוטיבציה גבוהה –  עליהם להרגיש שייכות למקום העבודה ולהיות מרוצים מהארגון או החברה גם מבחינה חברתית. על מנת שאותם עובדים ירגישו מסופקים ומרוצים, יש ליצור עבורם  סביבת עבודה נעימה ומגובשת. הדרך הטובה ביותר להשיג סביבת עבודה שכזו וליצור קבוצת עובדים שהם צוות של ממש ואפילו  חברים מחוץ לשעות הפעילות, היא ליצור עבורם פעילויות מגבשות: אירועים חופשות, נופשים וימי כיף.

 

ימי גיבוש לצוות עובדים – פעילות איכותית להעמקת הקשר בין העובדים

אז איך אנחנו קשורים לזה? טוב ששאלתם. חברת צ'ילי הפקות היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום הפקות של ימי גיבוש ושל  ימי כיף לצוותי עובדים.  במהלך עשר השנים האחרונות הפקנו יותר  מ- אלף אירועים במקומות שונים בארץ החל מאילת, אשקליון  וים המלח בדרום  ועד הכנרת, ראש הנקרה והגליל הלעיון בצפון הארץ. וכמובן עשרות ימי כיף וגיבוש באזור המרכז. הניסיון הרב שלנו, יחד עם הידע שצברנו מאפשרים לנו לייצר עבורכם ועבור העובדים שלכם  פעילוית חווייתית שאי אפשר לשכוח!

 

ליצירת קשר ליחצו כאן והשאירו פרטים או התקשרו אלינו 058-5234123,077-6634663

 

ימי גיבוש וכיף לעובדים עם צי'לי הפקות לבחירתכם:

 

יום כיף לעובדים – הדרך הטובה ביותר לגיבוש

כל מה שנכתוב על עצמנו ועל הידע והניסיון שלנו, לא משתווה לתמונות מכל האירועים שהפקנו וימי הגיבוש הרבים שהיה לנו עונג לקחת בהם חלק. החיוכים זורחים בכל התמונות ואפשר לראות כמה האירוע היה מוצלח. כל מה שנכתוב על עצמנו לא משתווה להמלצות שתקראו באתר, ובכל מקום בו תחפשו עוד על 'צ'ילי הפקות', אז הנה כמה טיפים ליום גיבוש לעובדים מוצלח. מידע חשוב שיספק לכם מענה לשאלות חשובות כמו-

איך בונים תכנית ליום כיף לעובדים?

איך ניתן להתאים את התוכנית לשטח ולמזג האוויר?

איך בונים תקציב לתוכנית?

מידע על צ'ילי הפקות  – כדי שתכירו אותנו:

יום כיף לגיבוש עובדים'צ'ילי הפקות' מתמחה בתחום האירועים לעובדים כבר שמונה שנים. יצא לנו להפיק מעל 1,500 אירועים במקומות שונים בארץ כמו- יום כיף בצפון, יום כיף בים, יום כיף בבריכה וגם יום גיבוש במרכז הפקת כנסים אירועי ערב, מסיבת פורים לעובדים, יום גיבוש ועוד ועוד…

היתרון המשמעותי שלנו הוא כתיבת התוכנית המותאמת אישית בדיוק עבורכם- בהתאם לרצונות שלכם, לצרכים שלכם, למבנה החברה, לתקציב- לכל הנתונים שחשובים לכם וחשובים עבורנו באותה המידה.

אנחנו לא מתפשרים! אנחנו יורדים לפרטים הקטנים ביותר בכל תוכנית של כל חברה ושל כל ארגון, אנחנו כותבים תוכנית מקצועית ומדויקת שמתאימה לכם כמו כפפה ליד.

ועכשיו לתשובות לשאלות על ימי הגיבוש והכיף שלנו:

איך בונים תכנית ליום גיבוש לעובדים?

יום גיבוש חברת מכלי זהבבואו ניקח לדוגמא טיול בשטח. לפני שאנחנו בונים את המסלול ואת שאר הפעילויות שמיועדות לאותו היום אנחנו בודקים איתכם- איפה אתם הכי רוצים לטייל, מהן השעות הנוחות שלכם, איפה תרצו להתחיל ואיפה תרצו לסיים. המסלול נבנה בהתאם למספר האנשים בקבוצה וכך יותאמו גם הפעילויות והארוחות. כל היום בנוי עם דגש מיוחד על גיבוש ובצורה כזו שכל חברי הקבוצה יבלו כמה שיותר ביחד- הרי זו המטרה בסופו של דבר! גיבוש!

אנחנו עושים עבודת הכנה מדויקת- אנחנו מבקרים בכל המקומות אליהם אנו רוצים לקחת אתכם וגם דואגים שכל הספקים שבחרנו לאותו יום גיבוש מבקרים גם הם במקומות ומוכנים ב 200% לפעילות שהם הולכים להעביר לכם. אם מדובר במסעדה תהיו בטוחים שכבר בדקנו את התפריט, את הכשרות, את הניקיון ואת השירות.

הפעילות במהלך הטיול מותאמת לצרכים שלכם, לרצונות שלכם, לכמות של האנשים בקבוצה, לאוכלוסיית העובדים של החברה וגם למזג האוויר באותו אזור של המסלול בתאריך הטיול.

 

איך ניתן להתאים את התוכנית של היום גיבוש לעובדים לשטח ולמזג האוויר?

אנו דואגים להתאים את התוכנית של יום גיבוש לעובדים לחודש שבו היא מתוכננת כך שבחודשי הקיץ החמים לא מציע לכם טיול במדבר אלה במסלול מוצל יחסית בשילוב עם מקורות מים ובין לבין ביקור במקומות סגורים וממוזגים.

הפעילויות עצמן אורכות כשעה וחצי פחות או יותר, בכדי שהמשתתפים לא יאבדו את הסבלנות והפעילות תאבד מהכיף שלה, ועם זאת שיעבור הערך שצריך לעבור בצורה הנכונה והמספיקה.

כל אחת מהפעילויות שונה ומיוחדת ובעלת אופי שונה בשביל לא לשעמם את העובדים ולשמור על עניים- הקצב של היום משתנה וכך הפעילות מותאמת לכוח ולעייפות של המשתתפים.

 

איך בונים תקציב לתוכנית לימי גיבוש לעובדים?

טווח המחירים של התוכניות לימי גיבוש לעובדים ויום כיף לעובדים משתנים בהתאם לכמה גורמים, לכל לקוח ישנו תקציב מסוים למשתתף והוא חלק בלתי נפרד מבניית התוכנית, ללקוח אחד יש תקציב X וללקוח אחר תקציב Y התקציב הינו אחד הפרמטרים החשובים בבניית תוכנית ללקוח, מדוע? כי על פיו יישק דבר.

ניסיון לתכנן  יום גיבוש לעובדים ללא תקציב מספיק, זה כמו לנסות לבנות בית ללא בלוקים.  תקציב מספק והגיוני ליום הגיבוש גורמת לנו כאחראים על התוכנית, להוציא תכנית מותאמת וקולעת כמה שיותר לכם הלקוחות. אנו בטוחים כי ישנן עוד הרבה שאלות אלינו, מניסיוננו מה שכתבנו עד כה זה ממש על קצה המזלג… אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ולשאול הכול! אנחנו יודעים גם לענות וגם לבצע!

איזה יום גיבוש לעובדים תרצו שנתאים לכם?

 

שישה כללים להפקת יום גיבוש שיהיה הצלחה מובטחת

  1. לפני שאתם מתחילים לתכנן את ההפקה של יום גיבוש לעובדים ולפני שאתם פונים לחברת ההפקות כדאי שיהיו לכם את כל הנתונים הרלוונטיים- כמות העובדים המשתתפים ביום גיבוש, תקציב, אופי העובדים, גיל העובדים, אם יש מגבלות שונות וצרכים מיוחדים (מגבלות במסלול, באוכל…), ואם ש העדפה לפעילות או למיקום מסוים.
  2. צריכים לחלק את העובדים לקבוצות במהלך יום גיבוש? חלקו אותם לקבוצות קטנות שתסייענה להם להכיר ולהתחבר. נסו לחלק לפי קריטריון משותף על מנת לייצר שיח או קרבה התחלתית.
  3. ארגנו נסיעה משותפת- במידה ואפשר בקשו מהעובדים להגיע לפעילות בכוחות עצמם ואפילו לקחת טרמפ עם עובדים אחרים. תסבירו להם מראש איך להגיע למקום ואיפה להחנות. במידה ואי אפשר- תדאגו להסעה מאורגנת. אם הנסיעה ארוכה ארגנו פעילות לנסיעה בכדי להעביר אותה בכיף.
  4. בחרו מקום בהתאם לעונות השנה- הימנעו ממקומות חמים מדי בקיץ או קרים מדי בחורף. כמו כן תכננו את הפעילות בהתאם לתנאי מזג האוויר הצפויים בכדי שלא תתכננו פעילות בחוץ ליום שבו צפוי שרב כבד או גשם.
  5. התחשבו בכל העובדים- במידה ויש אנשים עם צרכים מיוחדים, מוגבלות, נשים הרות- וודאו שהפעילות מתאימה ונגישה לכולם.
  6. חישבו על רעיון לפעילות מראש- יש המון רעיונות לפעילויות אפילו כאלה שכלל לא חשבתם עליהם. וזה בדיוק המקום להזכיר לכם שאנחנו חיים את זה ביום יום! בהתאם לתקציב, לרצונות ולצרכים שלכם, נוכל להציע לכם טיולים, ספורט אתגרי, טיולי ג'יפים, סדנאות, סיורים מרתקים בשכונות שונות ועוד.

צ'ילי הפקות- יום כיף שהעובדים שלכם יזכרו תמיד לטובה

יום גיבוש לעובדים - סיור גיבוש בירושלים העתיקה

 

 

יום גיבוש לעובדים – סיור גיבוש בירושלים העתיקה

בחברות רבות נוהגים לצאת אחת לתקופה אל יום גיבוש חוויתי כדי להרחיק את העובדים ליום אחד מהמקלדת ומהמחשב ולאפשר להם ליהנות מיום ייחודי אשר תוכנן במיוחד עבורם, כדי להביע את ההערכה של הנהלת החברה לעובדיה.

 

 

 יום גיבוש חוויתי לעובדים לצורך העמקת ההיכרות

במהלך הפעילות השוטפת בכל משרד יש עבודות שונות אשר מבוצעות על ידי עובדים מהמחלקות השונות. לעיתים הם מכירים זה את זה ולעיתים לא. בשני המקרים קיימת חשיבות רבה לשיתוף פעולה בין העובדים השונים. לצורך השגת מטרה זו מתבצע תכנון של סדר היום והתכון שלו כך שיפגיש את העובדים מכל המחלקות ליום שהמהות העיקרית שלו היא שיתוף פעולה.

גיבוש לעובדים דרך פעילות חווייתית בשטח

קיימות אפשרויות רבות של ימי גיבוש ולכן הצוותים המנוסים של צ'ילי הפקות מציעים ללקוחות כמה וכמה אופציות ועל פי הבחירה מתבצע תכנון של יום גיבוש חוויתי באחד האזורים ברחבי ישראל, במרכז, בצפון, באזור ירושלים או בדרום. הפעילות העיקרית היא תחרות בין שתי קבוצות. הדגש הוא להקים שתי קבוצות שמתחרות זו בזו וכל אחת מכן כוללת עובדים ממחלקות שונות שחלקם מכירים היטב זה את זה ומקצתם לא מכירים את העובדים האחרים כלל.

אפשר לשחק משחק בסגנון מחפשים את המטמון שבו כל קבוצה מקבלת משימות מאתגרת ואמורה להבין את הרמזים ובהתאם לתשובה הנכונה שיתנו העובדים, להתגלגל למשימה הבאה. ברוב המקרים המשימות הן קשות ונדרשת חשיבה רבה והמון אינטליגנציה כדי להצליח בכל אחת מהמשימות. העובדים נרתמים לכך במלוא הרצינות, זורקים רעיונות ופתרונות ועושים כל שניתן כדי להגיע לשלב הבא ובסופו של דבר לזכות בתחרות.

כאשר הם עונים את התשובה הנכונה, המדריכים של צ'ילי הפקות אירועים מעניקים להם את המשימה הבאה וכך הם רצים בין נקודות ניווט לבין פתרונות שונים לשאלות טריוויה ולשאלות חשבונאיות מורכבות, עד שהם מגיעים לנקודת הסיום. במהלך הפעילות הזו כל קבוצה מפתחת גאוות יחידה וכשהם מנצחים השמים הם הגבול והשמחה היא עצומה.

המרוץ למיליון

אופציה נוספת של פעילות חוויתית לעובדים היא משחק הדומה לתוכנית הטלוויזיונית המוצלחת מרוץ למיליון. כאן המשימות נעות בין מקומות שונים בישראל אשר על חלק מהן יש לתת תשובות ולחלק מהן צריכים העובדים להגיע. גם כאן האתגרים שהכינו אנשי צ'ילי הפקות אינם פשוטים ונדרשת חשיבה מעמיקה כדי לצלוח ולהגיע לתשובות הנכונות.

ההצלחה של הצוותים היא מטאורית וכאשר מגיעים לנקודה האחרונה השמחה היא עצומה וכל העובדים כמקשה אחת שמחים וצוהלים. כך הנהלת החברה השיגה את המטרות שלה, כי כעת כולם מכירים את כולם וגם את האישיות שלהם. מי עוזר תמיד לאחרים, מי חברתי ועוד.

אם גם אתם רוצים לתכנן יום גיבוש חוויתי שהוא יוצא דופן עבור העובדים שלכם שהזיכרונות ממנו יישארו לתקופה ארוכה קדימה, השאירו כאן פרטים שלכם ונציג של צוות הפקות צ'ילי ישוחח אתכם. כך תתאמו את המועד ואת המיקום של יום הגיבוש הבא שלכם.

 

סרטון על יום כיף וגיבוש לצוות עובדים

Call Now Button